Information om föreningen
|
Felanmälan Följande är den modell för felrapportering och felavhjälpning som vi tagit fram för snabbast möjliga felavhjälpning. 1. Vid problem med tv, telefon eller bredband kontakta Telia Fiber 020 - 240 250 När Telia har felsökt så återrapporterar de till dig och om de inte hittar något fel och således inte kan hjälpa dig går du till punkt två nedan. 2. Vid fortsatt problem kontaktar du Akebäck Fiber (Bernt, Antony eller Stefan). Föreningen kontaktar då Reparatör/Tekniker som kontaktar dig för felsökning & åtgärd och stämmer av med dig. 3. När även förening erhållit rapport från Reparatör/Tekniker kontaktar förening dig för avstämning. |
Organisationsnummer |
Adress |
Bankgiro |
|
Akebäck Suderbys 160 621 92 VISBY |
|
Styrelsen
|
|
|
E-post
|
|
|
|||
|
|
|||
|
0498-26 13 61 / 0708-26 13 61 |
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
Valberedningen |
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
Fakturahantering
|
Då vi ändrat lite på våra rutiner och fakturahanteringen gäller följande för att lägga in fakturor i förväg. Det blir nytt fakturanummer för varje månad/år och det genereras av systemet så det går inte att förutsäga numren förrän man faktisk har producerat fakturan. När du lägger in fakturor i förväg, ange Namn och Kundnummer så prickas din betalning av i den ordning faktura/fakturor förfaller. |
Medlem
|
Om du vill bli medlem i föreningen, skriv ut och fyll i medlemsansökan Här hittar du föreningens stadgar För övriga frågor och information är du välkommen att höra utav dig till någon i styrelsen Information om föreningens aktiviteter och verksamhet uppdateras kontinuerligt på nätet under adress 'akebackfiber.se'. |
Dokument
|
Samtliga dokument är av typen PDF som kan läsas på skärmen eller skrivas ut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|